KAPCSOLAT

HONDASHOP

LÉPJEn VELÜNK KAPCSOLATBA

Az MP Motor Kft több, mint 30 éve kizárólagos importőre a Honda kisgépeknek, Honda Marine termékeknek, valamint a Honda beépíthető motoroknak. Az évek során bővítettük kínálatunkat,az EGO Power + akkumulátoros gépekkel, valamint megalkottuk saját márkánkat, az MP Motor termékcsaládot, melynek legfőbb elemeit az ipari célú generátorok alkotják.

CÍM
2040 Budaörs
Kamaraerdei út 3.

TELEFONSZÁM
+36 23 444 971
+36 30 294 5696

E-MAIL CÍM info@hondashop.hu

NYITVATARTÁS
H-P: 08:00- 15:00
SZ-V: ZÁRVA

[vchat style="1" number="+36302945696" timezone="Asia/Dhaka" photo="https://www.hondashop.hu/wp-content/uploads/2023/07/Viber-ikon.jpeg" name="Hondashop" designation="" label="Miben segíthetek?" online="Elérhető" offline="Jelenleg nem elérhető" visibility="vc-show-everywhere" sizes="vc-btn-lg" sunday="00:00-00:01" monday="08:00-15:00" tuesday="08:00-15:00" wednesday="08:00-15:00" thursday="08:00-15:00" friday="08:00-15:00" saturday="00:00-00:01"]

Hagyjon nekünk üzenetet

Munkatársaink szívesen állnak a rendelkezésére.

Visszaélések bejelentése

A Honda Motor Europe Limited nagyon komolyan veszi a visszaélések bejelentését, ezért ha az alábbi témakörök bármelyikével kapcsolatos aggályai vannak, kérjük, használja a HME Speak Up nevű visszaélések bejelentésére szolgáló szolgálatot itt: HondaMotorEurope Speak Up (deloitte-halo.com). A jelentések teljesen bizalmasak, és nem kell felfednie személyazonosságát, ha nem szeretné.

A HME Speak Up célja az, hogy tájékoztatást kapjon az alábbi ügyekkel kapcsolatban:

  • Zaklatás;
  • Megvesztegetés/korrupció;
  • Filozófia/magatartási kódex/eljárás megsértése;
  • Összeférhetetlenség;
  • Diszkrimináció;
  • Csalás;
  • Egészség/biztonság/környezet;
  • Szexuális zaklatás és bántalmazás;
  • Helytelen magatartás;
  • Lopás;
  • Egyéb súlyos jogsértések.

Ha bármilyen egyéb kérdése van a szolgálattal és annak működésével kapcsolatban, kérjük, írjon e-mailt az euhalosupport@deloittece.com címre

 Kérjük, ne használja a HME Speak Up szolgálatot, ha valamilyen Honda termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos aggálya van.  A HME Speak Up nem válaszol a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos problémákra, és azokat nem vizsgálja.  Ehelyett az alábbi elérhetőségeket használhatja.

 Honda termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések vagy aggályok
Ha Honda termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdése vagy aggálya van, ne a HME Speak Up szolgálathoz forduljon.  Ehelyett lépjen kapcsolatba azzal a kereskedővel, akitől a termékeket vagy szolgáltatásokat megvásárolta, illetve a Honda-ügyfélszolgálattal vagy a Honda-segélyszolgálattal, az ezen a weboldalon megadott adatok alapján (kérjük, görgesse végig az oldalt). 

0
    0
    Kosár
    Üres a kosárShop